ثبت شکایات

سان اسپورت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است سان اسپورت تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سان اسپورت دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

سان اسپورت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب توسط شرکت پست جمهوری اسلامی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.تمامی کالاها با بسته بندی مناسب که سعی میشود جلوی آسیب ها را بگیرد به مشتریان ارسال میگردد . آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه سان اسپورت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت پست و کلیه متعلقات و فاکتور به آدرس فروشگاه سان اسپورت ارسال شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه استرداد کالا در خدمات مشتریان مراجعه کنید.